25 Kasım 2009

DANTELLİ NEVRESİM TAKIMI


7 yorum:

elif şen dedi ki...

merhaba ellerine sağlık dikiş bilgim yok öylesine düz dikiş dikebiliyorum:) yapılanları görünce hayran kalıyorum. geçici kayseri'de ikamet ediyormuşsun eşim kayseri'li Türkiye'nin yarısını gezdim, ist. doğdum büyüdüm ama kayseri gibi harika bir şehir yok, bence keyfini çıkar. bende geçici 4 yıldır karabükte'yim artık kayseri için ay sayıyorum.

kalpkurabiye dedi ki...

enn sevdiğim renk gerçektenn çok güzell yapmışsnız.. tebriklerr

gümüşlerin hobi dünyası dedi ki...

tüm el işlerin gibi bu modelde çok güzel.eline,emeğine sağlık.
Kurban bayramın mübarek olsun.bayramının hayırlı,huzurlu,mutlu geçmesi dileğiyle.

yaseminlerim dedi ki...

Ellerine emegine saglik arkadasim pike takimlarina bayildim hele hele dantellerle olanlar harika gule gule kullanasiniz sevgiler.

Adsız dedi ki...

merhaba ellrinize sağlık çok güzel olmuş. bi ricam olack bu mor tkaımın göbek kısmını ayrıntılı olarak verme imkanı varmı acaba

zeynep çeyiz evi dedi ki...

mor takımın dantelini soran arkadaşım malesef dantelin göbek kısmını çekmemişim model güzel çok soran oldu ama o kısmın fotoğrafı yok elimde

Adsız dedi ki...

bu pike takımının yorgan ağzındaki oymalı geniş kısmı nasıl yapılacak anlaşılmıyor da.o kısmını da bizimle paylaşmanızı çok isterim. bu arada ellerinize sağlık çok güzel olmuşşş..