8 Ocak 2009

seccade



pikeden,kaneviçe artınca bu şekilde seccade'de değerlemdirdim,

6 yorum:

Unknown dedi ki...

eline sağlık arkadaşım.çok güzel bir değerlendirme olmuş.
sevgiler.
(bu arada zeynep 45 diye mesaj yazmışsın.manisalımısın merak ettim.)

Unknown dedi ki...

selam canım.
benim eşimde manisa turgutlu dan.
abimde manisada oturuyor.hemşeri sayılırız:))
bizde görev gereği konya dayız şimdilik.
sevgiler.güzel bir haftasonu diliyorum.

hasan kaçan dedi ki...

Merhaba Zeynep Hanım,iadeyi ziyaretinize geldim.Ellerinize,emeğinize sağlık ,herşey çok güzel,bayıldım.Kayseri'de yaşıyormuşsunuz.Çok sevindim,belki bir uygun fırsatta yüzyüzede tanışırız.Ben Tuna caddesinde oturuyorum.Sevgiler...

hasan kaçan dedi ki...

Yukardaki yorumun sahibi izmirim.blogcu.com dan Deniz :)

Unknown dedi ki...

selam canım.
çok yakınmışız desene.
ben izmir liyim.
ama herkes turgutlu da oturuyor.(annem ,ablam)
hemşeri çıktık yani:))
ferzan da salihliden.tanıştınızmı?
kocaman sevgiler...iyi geceler..

Adsız dedi ki...

arkadaşım seccaden çok güzel ve değişik olmuş ellerine sağlık.evet ben salihli deyim.annenler salihlinin neresinde,sevgiler