21 Şubat 2009

yeni yaptığım peçetelikler












10 yorum:

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık canım.şıkır şıkır ne güzelolmuş.sevgiler.

narinçeyiz dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

canım ellerine sağlık çok güzel olmuş iyi günlerde kullanılsın sevgiler:)))

hobilerim ve ben dedi ki...

ellerine sağlık...çok şık olmuşlar arkadaşım...

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

SA.Zeynepciğim,maşALLAH barekALLAH ne güzel çalışmalar böyle çok beğendim uyumlar süper ayfer ablanız çeyiz seyretmeyi sever.kolay gelsin .A.E.O

Saniye's handcraft dedi ki...

selam arkadaşım ziyaretine geldim bende seni listeme ekliyorum yaptıkların çok şık olmuş

Marifetane hobi dedi ki...

merhabalar arkadaşım, yaklaşan mevlid kandili ve kutlu doğum haftası sebebiyle yasin, kuran hatmi ve salavat okumaları başlattık.blogumu ziyaret ederek katılımını bekliyorum.şimdiden hayırlı cumalar diliyerek selamlar sevgiler bırakıyorum.

nurunhobileri dedi ki...

işte budur peki bunu neye göre kesicem bacım bide kenarına tülün kenarına brit gitmişsin dimi yoksa hazır dantelmi kullandın hele bana bi yazda en ucuz nasıl çıkartırım bunu

nurunhobileri

Adsız dedi ki...

ellerinizesaglık peçeteliklerin yapılışını yazarmısınız tşk

akasyakokusu dedi ki...

Zeynep'cim uzun bir aradan sonra merhaba..Hatırlayıp gelmişsin sağolasın...Ne güzel işler yapmışsın kategorilere baktım birazda...Peçetelikler çok şık olmuş her göze hitabediyor..Tekrar görüşelim sevgiler.