18 Mart 2009

KANEVİÇE PİKE TAKIMI

 kaneviçeli pike takımı


9 yorum:

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık canım.Çok güzel bir takım olmuş.sevgiler bırakıyorum.

nazardeğmesin07 dedi ki...

günaydın pazar günden beridir yoktum dün geldim ziyaretine gelemedim.pike takımı çok güzel olmuş ellerine sağlık .Birde resimlerin büyüklüğünü sormuşsun sanırım büyüklük ayarlarını şablondan yapıyorsun canım tam emin değilim ama (#main-wrapper)yazan yerin rakamını ;width: 665(YAPALIM)px; bu kısmı bir dene mutlaka ön izleme yapmalısın,şablonun bozulabilir.

Adsız dedi ki...

ayyy ayyy nede güzel yapmışsın böle ellerine sağlık bacım bendede var buna benzer bi pike takımı kıyamadım kullanmaya kızıma saklıyom canım güzel birgün diliyorum sana by
http://nurunhobileri.blogcu.com/

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık canım süper olmuş:))iyi günlerde kullanılsın

narinçeyiz dedi ki...

çok güzel olmuş arkadaşım ellerine sağlık güle güle kullansınlar

Adsız dedi ki...

"Allah'ım hatâlarımı kar ve dolu suyu ile yıka. Beyaz bir elbiseyi temizlediğin gibi kalbimi de hatalardan temizle. Benimle hatalarımın arasını, maşrıkla mağribin arasını uzak kıldığın gibi uzak kıl." HAYIRLI CUMALAR CANIM

Marifetane hobi dedi ki...

Allah'ım, Senden sevgini, Seni sevenlerin sevgisini ve beni Senin sevgine ulaştıracak ameli isterim. Allah'ım, Senin sevgini bana nefsimden, ailemden ve yaz gününde soğuk sudan daha sevimli eyle."Hadis-i şerif .Hayırlı cumalar hayırlı geceler canım..

Marifetane hobi dedi ki...

Allah'ım, Senden sevgini, Seni sevenlerin sevgisini ve beni Senin sevgine ulaştıracak ameli isterim. Allah'ım, Senin sevgini bana nefsimden, ailemden ve yaz gününde soğuk sudan daha sevimli eyle."Hadis-i şerif .Hayırlı cumalar hayırlı geceler canım..

Suppruss Çeyiz dedi ki...

Bütün işleriniz çok güzel olmuş ellerinize sağlık,bol ve bereketli kazançlar. Mutlu sıcacık bol güneşli hafta sonu diliyorum, sevgiler, öptümmmm.

http://supprusstaki.blogspot.com
http://supprussceyiz.blogspot.com