14 Nisan 2009

YENİ MİM

Sevgili arkadaşım http://lemaninignesinden.blogspot.com/ beni kendini anlatma konusunda mimlemiş, maddeler halinde kendimi anlatacakmışım, biraz geç oldu cevabım.aslında zorlandım birazda insanın kendini anlatması hem kolay hemde zor, başlayalım bakalım..
1)İlk önce anneyim, mesul olduğum şeyleri en iyi şekilde yapmaya çalışıyorum..
2)Vefa duygusuna çok önem veririm..
3)Bir kimsenin,benim için yaptığı en küçük bir iyiliği unutmam (kötülüğüde)ama belli etmem..
4)Kaba ikiyüzlü insanlara tahammülüm hiç yok (malesef biyerde onlarla beraber yaşıyoruz)
5)Tam bir kitap kurduyum diyebilirim.
6)Gezmeyi, yeni yerler görmeyi çok severim ...
7)Boş durmam, bir şeyler üretmeyi severim, araştırırım...
8)Yaptığım, veya yapacağım işlerin meraklılar tarafından irdelenmesinden nefret EDİYORUM.
9)Bir işe karar vermem benim için bitmiş demektir. (hiç bir zaman, karar vermek başarının yarısıdır. sözünü unutmam)
10)Kötü gün dostuyumdur. etrafımdakiler keyifli günde başkalarının yanında sıkıntılı günlerinde ben onların yanında olurum..(ama onlar farkında olmaz)
11)Denizi, doğayı, çok seviyorum..
12)Çok küçük şeylerden mutlu olurum,bazan de küçük şeylere alınırım..
13)İnsanların yaptığım işleri ilk önce eleştirip, sonrada örnek alıp yapmalarından çok keyif alıyorum...
ah çok oldu neyse bende her zaman sayfasına uğramaktan keyif aldığım, sevgili
http://kizhatce.blogspot.com/ arkadaşımızı tanıyalım diyorum. sevgiler arkadaşlar.....

2 yorum:

LEMAN dedi ki...

canım benim çokta güzel anlatmışsın kendini gerçekten çok zor oluyor kendini anlatması insanın ama bu vesileyle dahada tanımış oldum seni gönlün kadar güzel günler dilerim sana..

Unknown dedi ki...

bence sen kendine haksızlık edip kendini tam anlatamamışsın bence sen mükemmel bir insansın iyikide benim arkadaşımsın bütün güzellikler senin olsun