18 Mayıs 2009

MUTFAK TAKIMI





9 yorum:

LEMAN dedi ki...

zeynepçiğim harıka yıne ne guzel olmuş dantelıde çok hoş vallahı gule gule kullansın

muazzez dedi ki...

canım ellerine sağlık çok güzel olmuş bunun benzerini kız kardeşime örmüştüm buzdolabının örtüsü tümü danteldi:)))
iyi günlerde kullanılsın

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

her zamanki gibi harikasın çok zarif olmuş eline sağlık

zehra dedi ki...

cok guzel gorunuyor ıyı gunlerde kullansın kullanacak olan kısı

Unknown dedi ki...

eline sağlık canım.bende de 2 takım var elimde sipariş.darısı başıma bitirip paylaşırım:))
sevgiler

Adsız dedi ki...

AA ZEYNEPÇİM AYNI PERDE UCUNU BEN DE YAPMIŞTIM NASILDA CESARET ETMİŞİM.BEN KORİDOR CAMINA DA KULLANMIŞTIM.ELLRİNE SAĞLIK CANIM.ÇOK GÜZEL BİR MOTİFTİR GERÇEKTEN.SEVGİLER.

~PakKaramu~ dedi ki...

Pak Kramu reading your blog

http://belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

selama canım çok guzel olmuş ıyı gunlerde kullan sevgıler

Pembe Tatlar dedi ki...

Zeynepciğim annemde yapmıştı bu takımdan bana ama daha kullanmak kısmet olmadı çok şık bir model...
Ellerine emeğine sağlık:)